mail sklep@e-kupiec.com.pl    phone 22 751 25 52   phone 668 691 291   phone 668 691 206

Pomoc

Najczęściej zadawane pytania.



Czy informacje o terminach dostawy podane w sklepie są aktualne?
Dokładamy starań aby wszystkie informacje znajdujące się w sklepie były zawsze aktualne. Terminy realizacji podane przy produktach są aktualizowane na bieżąco i odpowiadają rzeczywistym terminom w jakim towar jest wysyłany do klienta. Jeżeli produkt posiada stan "na zamówienie/zapytaj o dostępność" oznacza to że towar jest sprowadzony pod zamówienie klienta i nie trzymamy go w magazynie. W takim wypadku terminy realizacji są ustalane indywidualnie. Prosimy kupujących o każdorazowy kontakt z obsługą sklepu.

Dostępności 24h-72h, 2-5dni, itd. O co chodzi?

W przypadku dostępności 24h-72h towar znajduje się na jednym z naszych Warszawskich magazynów. Okres 24h-72h oznacza że po tym czasie paczka zostanie nadana. Ostateczny termin doręczenia oczywiście uzależniony jest od wybranej spedycji. Podsumowując kiedy otrzymasz przesyłkę? Wybrałeś towar z dostępnością 24h i wysyłką paczkomatami.Paczkę otrzymasz po około 3ch dniach.

Przy dostępności 2-5dni towar znajduje się w jednym z naszych magazynów w całej Polsce. Oznacza to że w ciągu 2 do 5 dni znajdzie się on w naszym magazynie i zostanie przygotowany do wysyłki. To ważne - mówimy o dniach roboczych. Kiedy otrzymasz towar zamawiając produkt z taką dostępnością i wysyłką kurierem FedEx? Najszybciej po 3ch dniach, w przypadku jakichkolwiek opóźnień, maksymalnie po 6-u dniach.

Kupiłem kilka produktów, niektóre miały termin realiacji 24h, inne 2-5dni, jeszcze inne powyżej 14dni.

Takie zamówienie wysyłamy w jednej paczce, czyli kompletujemy zamówienie do pełnej realizacji. Jeżeli miałaby ona potrwać dłużej niż 5dni na pewno będziemy się kontaktować. Możemy wtedy podzielić zamówienie na dwie dostawy. Kwestie kosztów transportu rozpatrujemy wtedy indywidualnie. Na pewno zaproponujemy takie rozwiązanie żebyś był zadowolony.

Zapłaciłem za towar, co dalej? Czyli księgowanie wpłat.

Wpłąty są księgowane przez bank PEKAO. Jeżeli robisz przelew z tego samego banku zostanie on zaksięgowany natychmiast. Jeżeli robisz przelew z innego banku, zostanie on zaksięgowany następnego dnia. Czas realizacji zamówienia rozpoczyna się od dnia zaksięgowania wpłaty na koncie, nie od dnia złożenia zamówienia.Uwaga! Wpisanie tytułu przelewu innego niż numer zamówienia w sklepie, prawie na pewno będzie skutkowało opóźnieniem.

Chcę kupić ilość towaru przekraczającą aktualny stan na magazynie.
Prosimy o kontakt. Telefonicznie lub mailowo podamy najszybszy możliwy termin realizacji. Ponieważ kupujemy bezpośrednio u producentów - czas oczekiwania jest stosunkowo krótki!

Z jakiej firmy kurierskiej korzysta sklep?

Jest to FedEx oraz Pocztex.

Czy elementy delikatne typu Żarówki są dodatkowo zabezpieczane?
Zawsze staramy się zapakować towar tak, aby w nienaruszonym stanie dotarł do klienta. Jeżeli paczka zawiera elementy szklane zawsze naklejamy informację " Ostrożnie Szkło!"

Paczka przyszła z uszkodzoną zawartością. Co robić?

Należy spisać z kurierem protokół uszkodzenia, następnie zeskanowany dokument wysłać do nas.
Bedzie to podstawą do zgłoszenia reklamacji w FedEx, tym samym będziemy mogli uznać reklamację klienta. W takich sytuacjach zazwyczaj nowy towar wysyłamy na nasz koszt. Brak protokołu skutkuje nie uznaniem reklamacji.

Zamówiłem towar, paczka nie przychodzi. Co robić?

Prosimy o kontakt. Mimo wielu starań nie jesteśmy w stanie pilnować terminowości doręczenia każdej paczki, wysyłamy ich setki. Natomiast chcemy aby każdy klient był zadowolony, dlatego każdy sygnał traktujemy poważnie i natychmiast zajmujemy się rozwiązaniem problemu. Jeżeli przytrafi się że paczka zaginęła, nie panikuj. Wyślemy towar drugi raz, a sami już rozprawimy się z kurierem.

Kontakt w razie problemów: sklep@e-kupiec.com.pl tel: 22 751 25 52, kom: 668-691-291

Masz pytanie odnośnie produktu, nie wiem jak podłączyć, potrzebuję więcej zdjęć.

Skontaktuj się z nami. Nie boimy się trudnych pytań na temat produktów. Jeżeli nie my, współpracujemy z działami technicznymi producentów. Znajdziemy odpowiedź na Twoje pytanie ;) Dane kontaktowe są w zakładce KONTAKT.